mandag 20. juni 2011

"Unboxing" my new Sidi shoes!

Herlig! I dag kom pakken. Den kom altfor mange dager for sent, men den kom. Og gjett om jeg ble glad!
Se her:

Det er mye spennende oppi denne boksen her... men du får bare se skoene i dag!


Hva er disse to små skruene til tro?

Å, endelig. Se de skoene!


Og jeg kunne ikke dy meg for å kjøpe meg et par søte sykkelsokker også!


De matchet bra også, ikke sant?

Legg merke til denne lille finessen. Skoene kan justeres over rista!


Å, de er jo så utrolig herlige å ha på bena!

Så var det å montere klossene på.
Jeg syns jeg fikk det til etter en stund.

Det eneste dumme er at de kom så veldig sent. Det er under 5 dager til Den store styrkeprøven. Han som solgte meg klossene sa at han ikke ville byttet sko og klosser så tett innpå et så stort løp. Ja vel, tenkte jeg da jeg kjøpte dem. Nå når jeg har prøvd skoene, tror jeg ikke jeg kan la dem være igjen her. Jeg må nok ta dem  på og legge de gamle i matkassen. Du verden så jeg gleder meg til en prøvetur i morgen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar