lørdag 19. september 2015

Polar v800!!!


Endelig!
Jeg kunne bare ikke vente lenger. Jeg måtte rett og slett pakke klokken opp for å koble den til lading i bilen på veien hjem fra byen. 
Litt utålmodig kanskje?

Hva sier du?
Om jeg fortjener en ny klokke? 
-jeg som kun har hatt en løpetur siden Juni?
-og som trener mindre enn noen gang?
-Klart jeg gjør det!

 

Og jomfruturen var herlig enkel! Jeg trengte ingen ekstra duppeditter for å måle hastighet. Og GPS-en koblet seg opp fortere enn Endomondo. 

Turen var herlig!

Minst like bra,  nesten bedre, var opplevelsen etter økten da jeg skulle se hvordan treningsdataene ble presentert på Polar Flow-tjenseten. 

Jeg tok noen skjermbilder, så du kan få se du også. 


Jeg var litt spent på om jeg fikk målt løpsindeks uten sensor, men det gikk helt automatisk.
Jeg klarte ikke å få stoppet klokken helt uten å starte rundetelleren på nytt et par ganger, men her ser du en liten oppsummering.


Det var også mulig å se en videooppsummering av treningen, men bilder hentet fra satelitt fra ruten jeg tok. Her tok de tak i høydepunktet...

En liten oppsummering etter videopresentasjonen.

Og her ser du aktivitetsregistreringen. Det er kult det! Jeg gleder meg til å finne ut av hvordan søvnregistreringen virker, -jeg som våkner hver natt i 05.00 tiden for å bytte sovestilling...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar